wtorek, 25 stycznia 2011

Raul Lozano - Moje miejsce - autobiografia

Raul Lozano był trenerem reprezentacji Polski w siatkówce męskiej. Za jego kadencji ta reprezentacja zdobyła srebrny medal na Mistrzostwach Świata. Jakie to wtedy było miłe uczucie i jaka byłam dumna wtedy.
Książka opowiada  nie tylko o pracy z reprezentacją Polski i o tym wicemistrzostwie świata ale także o kraju z którego Raul pochodzi a jest to Argentyna. W książce jest dzieciństwo, młodość Raula. I o tym co  tym czasie działo się w Argentynie a nie zawsze to były miłe rzeczy. książka ciekawa fajnie się ją czyta ale można poznać także autora jak wyglądał od dziecka do czasu gdy prowadził naszą reprezentację.
A i jeszcze jedno byłam na spotkaniu autorskim i mam w książce dydakcję z autografem autora.
Moja ocena książki 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz